Właścicielem Sklepu jest Firma P.H.U. Art-Met Stanisław Dyduch zarejestrowana pod adresem ul. Cyniarska 28, 43-300 Bielsko-Biała.
tel. 033/8150-375
email: biuro@narzedzia.bielsko.pl
NIP: 9371425804
REGON:072857569
Dokonanie zakupu w sklepie P.H.U. Art-Met jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz warunków dostawy.
Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek Vat.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny oraz aktualizacji oferty.
Zamówienia mogą składać osoby zarejestrowane w sklepie www.narzedzia.ig.pl jako użytkownicy oraz niezarejestrowani.
Cena w momencie zakupu towaru przez użytkownika jest wiążąca i niezależna od przyszłych zmian oferty.
Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Klienci, którzy podadzą adres e-mail, będą informowani o aktualnym statusie zamówienia:
oczekiwanie na płatność - w momencie złożenia zamówienia
płatność zaakceptowana - w momencie zaksięgowania płatności
przygotowanie w toku - po wpływie środków na konto
wysłane - po wysłaniu towaru
brak towaru - w sytuacji gdy towaru nie ma na magazynie lub został wycofany z oferty
zwrot - realizacja zwrotu towaru
Złożenie zamówienia następuje przez sklep internetowy http://www.narzedzia.ig.pl, e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku braku towaru w magazynie, klient zostanie o tym poinformowany pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia (wycofanie produktu) sklep zwraca wpłacone pieniądze.
Do każdej przesyłki dołączona zostanie Faktura Vat, lub paragon.
Dokonanie zakupu możliwe jest 24 godziny na dobę, przez cały rok.
1. Informacja o prawie do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru lub podanie powodu ograniczenia tego prawa (np. naruszone opakowanie płyty DVD). → np. “Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej..”. 2. Informacja o stronie ponoszącej koszty przesyłki w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy. → np. ”W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi sprzedawca/kupujący” 3. Informacja o procedurze reklamacyjnej. należy zawrzeć dwie informacje: w jaki sposób klient ma zgłosić reklamacje oraz okres czasu, w jakim sklep zobowiązuje się przyjąć reklamację. Należy również uwzględnić uprawnienia związane z rękojmią za wady sprzedawanych produktów dotyczące przedsiębiorców dokonujących zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością. 4. Informacja o możliwych formach płatności. → np. “ Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.” 5. Informacja o gwarancji. → np. “Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta”
W przypadku, kiedy zamówienie zostało zawarte w dzień ustawowo wolny od pracy, jego realizacja rozpoczyna się w pierwszy dzień roboczy.
Na poleceniu przelewu lub przekazie należy wpisać nr zamówienia lub nazwę użytkownika.
Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w momencie wpływu środków na konto.
Wysyłka maksymalnie 14 dni roboczych od momentu wpływu środków na konto.
Towary dostarczone są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD
Za pośrednictwem Poczty Polskiej towar wysyłany jest, w zależności od wagi, wymiarów zewnętrznych.
Opłata za przesyłkę: zgodnie z
W przypadku opóźnień spowodowanych pracą Poczty Polskiej sklep nie ponosi odpowiedzialności.
W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klientowi przysługuje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny.
Reklamacje składane są w siedzibie firmy w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki, wraz z dokumentem zakupu.
Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi klient.
Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
Oferta ważna jest tylko na terenie Polski, a produkty prezentowane na stronie "nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego"
W sprawach spornych i nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy prawa cywilnego.
Nasz sklep wykorzystuje do świadczenia usług drogą elektroniczną mechanizm plików Cookies. Stosowane pliki Cookies są bezpieczne dla urządzenia użytkownika. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze strony naszego sklepu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają działania plików Cookies. Szczegółowe informacje na temat możliwości i sposobów obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której korzysta użytkownik.